FINANTARE

Ministerul Fondurilor Europene pune la dispoziția beneficiarilor schemelor de minimis o aplicație denumită „Generator publicitate start-up” prin care start-up-urile finanțate prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 (liniile de finanțare România Start Up Plus, Diaspora Start Up, Solidar și apelurile 4.1/4.2) își pot crea afișele de publicitate în format A3 și le pot imprima în vederea afișării acestora într-un loc vizibil.

AM POCU a publicat in data de 27 septembrie 2019, Ordinul nr. 1726/ 2019 privind completarea Ghidului Solicitantului Conditii Specifice „Romania Start Up Plus, aferent Programului Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa Prioritară 3- „Locuri de muncă pentru toți”, Obiectivul specific 3.7. „Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană”, aprobat prin Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1839/2016, cu modificările ulterioare.
Ghidul solicitantului se completează cu precizarea: „Perioada de sustenabilitate a firmelor nou înființate se poate încheia până la momentul depunerii cererii de rambursare finale”. Vezi detalii aici

AMPOCU: Modalitatea actualizată de verificare a Cererilor de Plată aferente subvențiilor acordate prin proiecte POCU poate fi consultată aici

Informatii despre Normele metodologice pentru recuperarea ajutorului de minimis de la startup-urile finanțate sunt disponibile  AICI

Manual de Identitate Vizuală pentru Instrumentele Structurale 2014-2020 revizuit ianuarie 2018, precum și formatele de materiale de promovare și informare și siglele oficiale sunt disponibile aici.

POCU: Procedura pentru verificarea cererilor de plată prin care se solicită subvențiile pentru antreprenorii finanțați: https://bit.ly/2kfgM2v.

Schema de ajutor de minimis „România Start-Up Plus” a fost actualizată de către Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Capital Uman 2014-2020. Vezi detalii: https://bit.ly/2jTeYfa.

POCU: Întrebări și răspunsuri privind implementarea proiectelor în cadrul schemei de ajutor de minimis România Start-up Plus:https://bit.ly/2k0CFCw.

Vă informăm că activitatea proiectului a fost reluată în data de 18 februarie 2019.

Vă informăm că activitatea proiectului se suspendă pentru o perioadă de 44 zile calendaristice, începând cu data de 04.01.2019, până în data de 16 februarie 2019. În această perioadă cheltuielile angajate de beneficiarii schemei de minimis sunt neeligibile.

LISTA FINALA CU REZULTATELE CONCURSULUI DE PLANURI DE AFACERI este disponibilă AICI.

REZULTATELE CONCURSULUI DE PLANURI DE AFACERI: AICI

In atentia participantilor la Concursul de planuri de afaceri!

Rezultatul obtinut se poate contesta motivat pana la data de 14.11.2018, ora 18:00, la adresa de email startafaceriitale@gmail.com.

Concurs Start Afacerii Tale

Lista participantilor admisi in etapa de interviu

Participantii admisi in etapa de interviu vor fi contactati in data de 08 noiembrie, prin posta electronica si telefonic, pentru a fi invitati la interviu si pentru a li se comunica locatia unde va fi sustinuta aceasta proba, precum si ora la care sunt programati.

Anunt privind revizuirea calendarului aferent sesiunii de evaluare si selectie a planurilor de afaceri

CALENDARUL EVALUĂRII ȘI SELECȚIEI PLANURILOR DE AFACERI
1. Evaluarea planurilor de afaceri: 01 noiembrie 2018 – 11 noiembrie 2018
2. Susținerea interviurilor cu participanții admiși în etapa 3 de evaluare și selecție a planurilor de afaceri:

Publicarea listei persoanelor invitate la sesiunea de interviu – 07 Noiembrie

·         Sesiune de interviuri Brăila – 09 Noiembrie

·         Sesiune de interviuri Tulcea – 11 Noiembrie

2. Publicarea rezultatelor evaluării intermediare: 11 noiembrie 2018
4. Depunerea contestațiilor: 11 noiembrie 2018 – 12 noiembrie 2018, 23:59
5. Soluționarea contestațiilor: 13 noiembrie 2018
6. Publicarea rezultatelor finale: 14 noiembrie 2018
7. Notificarea beneficiarilor în vederea demarării procedurilor de înființare a întreprinderilor și semnarea contractelor de subvenție: 14 noiembrie 2018
Erata nr.2
  • Erata nr.2 – AICI
  • Metodologia de evaluare si selectie, varianta revizuita – AICI 
Data limita este 31.10.2018, ora 23:59.
Erata nr. 1
  • Erata nr. 1 – AICI
  • Metodologia de evaluare si selectie, varianta revizuita – AICI
  • Grila de evaluare, varianta revizuita AICI
Pentru detalii privind conditiile de eligibilitate pe care trebuie sa le indepliniti, depunerea si evaluarea planurilor de afaceri, consultati si descarcati documentele de mai jos:

ANEXE 1-8 SUPLIMENTARE, pentru participantii la concursul de planuri de afaceri care NU AU URMAT cursul de competente antreprenoriale in cadrul proiectului Start Afacerii Tale, cod SMIS 104450

CALENDARUL CONCURSULUI

Data limita este 31.10.2018, ora 23:59.

1. Depunerea planurilor de afaceri: 15 octombrie 2018 – 28 octombrie 2018 

Dosarul de concurs va fi trimis la adresa de email startafaceriitale@gmail.com

2. Evaluarea planurilor de afaceri: 29 octombrie 2018 – 4 noiembrie 2018

3. Publicarea rezultatelor evaluarii: 5 noiembrie 2018

Rezultatele evaluarii vor fi publicate pe website-ul proiectului, sectiunea Finantare

4. Depunerea contestatiilor: 5 noiembrie 2018-6 noiembrie 2018

Contestatiile se depun la adresa de email startafaceriitale@gmail.com

5. Solutionarea contestatiilor: 7 noiembrie 2018

6. Publicarea rezultatelor finale: 7 noiembrie 2018

Rezultatele finale vor fi publicate pe website-ul proiectului, sectiunea Finantare

7. Transmiterea documentelor necesare in vederea semnarii contractelor de subventie: 7 noiembrie 2018- 14 noiembrie 2018

8. Semnarea contractelor de subventie: 15 noiembrie 2018

Conditii de eligibilitate pentru participantii la concursul de planuri de afaceri

Conditii de eligibilitate pentru beneficiarii schemei de minimis

Da start afacerii tale, inscrie-te in cadrul proiectului aici ! – Activitatea de rerutare a grupui tinta in cadrul proiectului se termina la data 15 octombrie 2018. 

Programul Operational Capital Uman

POCU stabileste prioritatile de investitii, obiectivele si actiunile asumate de catre Romania in domeniul resurselor umane, continuand investitiile realizate prin FSE in perioada 2007-2013 si contribuind la atingerea obiectivului general al AP 2014-2020, acela de a reduce disparitatile de dezvoltare economica si sociala dintre Romania si SM ale UE.

Pe parcursul a 3 ani, iti acordam sansa sa:

  • inveti alaturi de alte 399 de persoane cum sa iti asezi pe hartie ideea de afacere in cadrul cursului de formare a competentelor antreprenoriale
  • iei parte la concursul de planuri de afaceri ce are ca fond de premiere suma de 1.500.000 de euro (40 de planuri finantate cu cate 38.000 de euro)
  • descoperi secretele unui business prin programul de practica derulat in cadrul unor companii din regiunea de Sud-Est
  • lucrezi alaturi de oameni gata sa te ajute in fiecare etapa de dezvoltare a afacerii tale prin participarea la programul de consiliere si mentorat
  • faci parte dintr-o comunitate de antreprenori dornici sa inspire schimbarea