CUM GESTIONEZI O AFACERE CU UN BUGET REDUS

Iti doresti sa-ti deschizi o afacere sau ai deja o afacere si doresti sa ti-o gestionezi intr-un mod eficient astfel incat sa-ti cresti reputatia pe piata, valoarea, veniturile si numarul de clienti?

Nu exista o reteta unica prin care poti avea toate aceste lucruri intr-un timp prestabilit de timp si cat mai scurt. Insa, exista o serie de bune practici la care poti apela astfel incat sa-ti asiguri succesul afacerii pe cat de mult cu putinta.

Iata cum sa procedezi!

Tips&Tricks pentru gestionarea unei afaceri cu un buget redus

Opteaza pentru o metoda de promovare in online

Incepem prin a-ti spune ca exista numeroase modalitati prin care te poti promova in mediul online astfel incat sa capeti mai multa vizibilitate si, in fond, toate celelalte lucruri mentionate inca de la inceputul acestui material. Deseori o singura metoda nu este suficienta, dar iti poate aduce o oarece contributie destul de semnificativa.

Un prim pas pe care sa-l faci e sa-ti deschizi un magazin online, astfel incat sa poti avea contact cu un numar cat mai mare de persoane. Nu uita sa-ti asociezi numele paginii cu adresa web, dar si sa-ti creezi o serie de pagini in Social Media de care sa te folosesti zilnic pentru a-ti promova produsele si/sau serviciile.

Inscrie-ti afacerea intr-un director specializat cum este siteul nostru linkweb.ro, site cu o vechime de peste 15 ani, cu peste 50000 de afaceri inscrise dealungul timpului.

In locul campaniilor cu influenceri poti opta pentru iscrierea afacerii tale intr-un director specializat. Foarte multe companii apeleaza la acest procedeu care ofera o recunoastere suplimentara, poate chiar mult mai bazata fata de campaniile cu influencerii care adesea sunt considerate reclama pura.

Creeaza articole pentru afacerea ta

Chiar daca nu ai un buget pentru a-ti angaja un copywriter sau pentru a-ti delega unul sau mai multi bloggeri (de preferat) care sa scrie despre afacerea ta, poti incepe momentan prin a-ti creea singur o serie de materiale.

Urmareste cu atentie alte pagini cu tematica similara astfel incat sa-ti faci o idee despre cum ar trebui sa arate pagina ta, care este continutul si informatiile de interes public, cum sa redactezi un articol etc.

Poti incepe cu cateva descrieri simple si ulterior poti opta pentru descrieri mai complexe sau pentru diferite tipuri de articole sugestive. Nu uita ca fiecare material pe care-l creezi trebuie sa detina un continut unic si, de preferat, cu cat mai multe informatii esentiale. Transparenta este cheia de succes a oricarei companii, asa ca nu uita sa subliniezi informatii reale pentru a preveni eventualele incidente neplacute. 

Sursa: https://divers.ro/cum-gestionezi-o-afacere-cu-un-buget-redus/