Feedback-ul clienților- un factor important pentru dezvoltarea afacerii

În era digitală de astăzi, feedback-urile sunt cele care pot răspândi vestea despre produsele și serviciile dvs., exact cum o face și clasica metodă. Platforme precum Yelp, Google și Facebook pot acționa ca motoare de căutare, ajutând clienții din zona dvs. să vă găsească afacerea. Când consumatorii vizitează Yelp și caută o afacere locală, evaluarea medie și numărul de recenzii influențează poziția companiei dvs. în rezultate, scrie business.com

Părerea clienților contează

Câteodată, răspunsul evident este cel mai bun. Dacă aveți nevoie de recenzii, de ce să nu le cereți? Întrebați clienții dvs. actuali, obișnuiți ce părere au despre produsele sau serviciile pe care le oferiți. Fiți pregătit, însă, pentru răspunsuri mai puțin plăcute. S-ar putea să constatați că motivul pentru care nu au lăsat un feedback este acela că a existat o problemă. Acest lucru vă oferă posibilitatea de a o remedia și de a îmbunătăți experiența pentru clienți.

Conectarea cu clienții

Contactarea cu clienții prin intermediul canalelor de socializare este uneori mai ușoară decât să le cereți să lase recenzii pe Yelp, Google sau pe site-ul dvs. De asemenea, poate duce la mai multe vizualizări online, la o rețea de socializare mai mare și eventual la mai multe vizite pentru afacerea dvs.

Recomandări când aveți recenzii foarte bune

În această etapă, poate fi momentul să luați în considerare câteva moduri originale de a le folosi și de a vă construi baza de clienți. Puteți utiliza feedback-uri în etichete și autocolante pentru a pune cuvintele clienților dvs. direct pe ambalajul produsului.

Oportunități de îmbunătățire

Antreprenorii pot învăța multe din recenziile clienților, atât din cele pozitive cât și din cele negative. Cerând clienților să ofere feedback, afacerea dvs. îi face să se simtă apreciați. Când clienții se vor simți ascultați, marca dvs. va avea conotații pozitive pentru ei și vor continua să achiziționeze bunuri sau servicii.

Folosirea recenziilor pozitive ale clienților permite companiei să vorbească în numele tău. Este una dintre cele mai autentice și eficiente metode pentru întreprinderile mici de a se promova și de a-și construi relații de încredere cu publicul lor.

Sursă      https://www.managerexpress.ro/management/marketing-comunicare/cum-sa-folositi-recenziile-clientilor-pentru-a-va-dezvolta-mica-afacere.html/2

Sursă      business.com