Idei de succes 4 femei au dezvoltat afaceri de succes

În cele ce urmează se vor prezenta 4 idei de afacere dezvoltate de 4 femei de succes. Se oferă mici sfaturi pe care tinerii antreprenori le pot lua în considerare când doresc să își deschidă o afacere.

CLAUDIA FILIP

Pornind de la dorința de a răspunde nevoilor consumatorilor, Claudia și-a dorit să intre în industria alimentară. A dezvoltat astfel, cele două branduri Pomello și Go Go Diet.

În cazul Pomello sau „Bucătarul tău personal”, noutatea constă modalitatea de livrare a hranei proaspăt gătite, provenită direct din tava, cratița sau oală în care aceasta a fost preparată.

Pentru Go Go Diet, Claudia, alături de medici specialiști în nutriție au dezvoltat un program de dietă care durează două săptămâni. În această perioadă, dieta pentru întreaga zi este livrată către toți clienții, în fiecare dimineață.

Claudia a explicat cum „Clienții noștri slăbesc în cele două săptămâni între 5 și 8 kg, în funcție de organism. În plus, li se oferă dieta„South Beach”– o dietă sănătoasă, bazată pe consum de alimente cu indice glicemic mic”.

Deviza sa este: „Respectă-ți clienții și, cu siguranță, ei te vor respecta pe tine!”.

CARMEN POPA

Din dorința de a schimba ceva în mentalitatea femeilor și din dorința de a arăta că poți fi tu însăți în orice situație, Carmen a demarat proiectul mult visat.

Ea a mărturisit că: „Iubesc arta și designul de modă de la o vârstă fragedă, dintotdeauna m-au impresionat imaginile și, in special, dramatismul din ele – acel mesaj pe care îl transmiteau și pe care, parcă, nimeni nu-l observa”.

Afacerea ei este dedicată mireselor cu „un aer” original, care își doresc o linie vestimentară atipică.

Spre exemplu, în anul 2012, a lansat colecția „soldier bride”, prin care a îmbinat rigurozitatea impusă de frapantul army style cu eleganța dată de vestimentația matrimonială în sine.

Deviza sa este: „Succesul derivă din noutate, iar asta presupune valențele unei originalități statornice. Așadar: «Fii tu însati!»”.

CATRINEL STAN

În cadrul beauty lounge-ului activează o echipă medicală bine pregătită, care realizează tratamente personalizate, adaptate nevoilor și organismelor pentru fiecare persoană în parte, de la diagnosticări până la tratament în sine.

Noutatea în afacerea sa este faptul că „Nu totul se rezuma la slăbire, tonifiere sau lifting”. În cadrul centrului, în afară de procedurile efectuate, clientele pot scăpa de stres cotidian, nervozitate acumulată, anxietatea dezvoltată, de energiile negative etc.

Catrinel consideră că: „De foarte multe ori, problemele clienților vin din interior și sunt strâns legate de starea psihică. Trebuie sa știi să-i asculți pentru a-ți putea da seama care sunt, de fapt, problemele și cum ii poți ajuta”.

Deviza sa este: „Trebuie să crezi în vise și să ai convingerea că munca susținută va duce la îndeplinirea lor”.

OTILIA PAL

Business-ul Otiliei constă în prepararea de bunătăți „home made”. Se adresează tuturor persoanelor care își doresc dulciuri deosebite, însă nu au timp să le prepare.

Otilia își amintește cum „Am început prin a oferi prăjiturelele și dulcețurile pregătite de mine prietenilor, cu diverse ocazii, iar ei m-au încurajat să trec la următorul nivel”.

Ce aduce nou în activitatea prestată este: „Personalizarea produselor în funcție de preferințele consumatorului – lucrând în sistem de comandă, pot adapta rețete de bază și să adaug ingredientele favorite ale cumpărătorului”.

Una dintre delicatesele preparate a fost o dulceață de caise cu levănțică, care „s-a bucurat de multă apreciere din partea celor care iubesc aroma aceasta”, a confirmat Otilia.

Deviza sa este: „Mă ghidez după ideea că fiecare își dorește tot ce e mai bun pentru el însuși și asta caut să ofer. Cel mai important „ingredient”: să pui suflet în ceea ce faci!”.

Surse:

1. www.pomello.ro

2. www.carmenemanuelapopa.com

3. www.noblezza.ro

4. https://www.cosmopolitan.ro/tu-cu-tine/4-femei-cu-idei-cool-pentru-afaceri-de-succes-1757583