Firmele de publicitate pe piața din România

Conform raportului întocmit de Forbes România, în anul 2016, 42 dintre cele mai bune agenții de publicitate au realizat o cifră cumulată de afaceri de 96,06 milioane de euro. În momentul în care îți dorești ca afacerea ta să prospere poți apela cu încredere la o firmă de publicitate. Avantajele sunt multiple:

  • firma de publicitate cunoaște piața și te poate îndruma cu privire la mediul și locația în care să te promovezi;
  • timpul de așteptare a rezultatelor promovării se reduce considerabil;
  • firma îți poate oferi oricând o ofertă fără a mai ține cont de faptul că vei reveni sau că vei folosi oferta ca și etalon;
  • firmele de publicitate au contracte deja stabilite care sunt foarte avantajoase dacă te decizi să cumperi mai multe soluții din același loc.

Totodată, trebuie să ai în vedere și dezavantajele care vin o dată cu contractarea unei firme de publicitate:

  • de exemplu, o firmă de publicitate care se află la început de drum îți va oferi întotdeauna un preț mai mic însă foarte puține își vor asuma eșecul sau nereușita și în general nu va exista un contract ferm;
  • unele firme de publicitate nu au cunoștințele necesare și privesc firma doar ca pe o afacere din care pot avea câștig financiar;
  • există și unele firme de publicitate care percep avansul de la client și promit realizări peste capacitatea lor însă în realitate nu fac decât să amâne și să creeze neîncredere în domeniul publicitar.

În acest sens, este indicat ca înainte să apelați la o firmă de publicitate să le solicitați portofoliul, să participați la o discuție cu aceștia și să aflați viziunea acestora cu privire la proiectul dvs. și nu în ultimul rând să semnați un contract ferm care să garanteze chiar și restituirea banilor dacă nu sunt îndeplinite toate condițiile stipulate în contract.

Surse:

  1. www.forbes.ro
  2. www.iquads.ro